vrijdag 13 maart 2009

coaches

Mijn coach wees me erop dat ik meer evaluaties kon schrijven.
Over netvibes bijvoorbeeld.
Daar heb ik een prachtig 'dagblad' van gemaakt.
Alhoewel vanmorgen konstateerde ik dat ik al een paar weken naar het weerbericht van Parijs zit te kijken, ipv het nederlandse, en ik kreeg het niet voor elkaar om dat 123...te veranderen.Maar goed.
Het voordeel van web 2.0 is natuurlijk dat je over de hele wereld kan inloggen op sites waar jouw persoonlijke zaken staan. Het is een digitale reiskoffer.
Er zijn al 5 sites die ik meeneem: flickr g-mail blogger delicious en netvibes.
Nu moeten we nog bedenken hoe we deze sites gaan integreren in de studiecentra.
Vervolgens kunnen we op vakantie bij elke wolk inloggen en gaan werken.
Daarmee besparen we dus vakantieuren
Dit is dus (jammergenoeg) maar een fantasie, maar al brainstormend komen we misschien op een prachtig idee.
Ik hoop dat mijn coach deze week tevreden is.
Een goed weekend gewenst,
groeten van Berthe

2 opmerkingen:

kapittelblog zei

ja, Spinnebep je hebt gelijk. Op je vakantie ook nog kunnen werken lijkt me helemaal super!!!!

Lewi zei

haha, nou of ik daar op zit te wachten... maar ik vind het wel een heel leuke vergelijking. Al noem ik het liever een digitale aktentas. En voor de studenten hier misschien een digitale laptoptas!