zondag 17 mei 2009

ding 19 Sociale netwerken en wat er in te doen is

Goedenavond,

Het 19 ding heb ik net van alle kanten bekeken.
Chatten met orkut deed ik al langer.
Als ik op de sites met sociale netwerken kijk dan vind ik het heel snel een rommeltje worden; een paar mensen hebben het ergens over en ik moet dan meekijken?
Ik vindt dat verspilde energie. Ook vindt ik die sites er chaotisch uitzien.
Wat ik wel een leuke vind is ■Dizzie.nl Overzichtelijk opgezet qua onderwerp afgebakend enz. Daar zal ik lid van kunnen worden.
Ook kwam ik viaviavia bij de wiki van de informatievaardigheden wat ik weer heel informatief vond, maar wat niet ding 19 is.
Het onderwerp moet voor mij dus afgebakend zijn, zodat je allemaal weet dat het de bedoeling is om het bij dat onderwerp te houden waardoor je dus in kennisoverdracht/kwaliteitsverbetering/van elkaars fouten en/of goede dingen leren terecht kan komen.
Op naar het volgende ding.
Groet van Spinnebep

Geen opmerkingen: